torsdag 9 april 2015

9/4 2015

hej! Idag är det Adam som skriver.
Det har gått bra för mig idag, för att jag har börjat få in teckniken bra med virkandet, idag har jag jobbat väldigt flitigt. Jag har stött på ett problem det var när min tråd tog slut så jag fick knyta på en ny tråd till den gamla som karolin fick hjälpa mig med sen gick det bra igen.
Erica har målat hamburgarna så dem ser mer verkliga ut och hon har också börjat på gurkorna till hamburgarna. Erica har stött på ett problem det var att hon visste inte hur hon skulle göra räfflorna till gurkan, hon löste det själv genom att ta en liten fil och filade med den. Det har gått bra för Erica för hon har kommit rätt långt.
Wiktor har idag spikat ihop lådan till kycklingsalladen och osten till salladen det har gått bra för han idag för att han har blivit klar med lådan och med formen till osten. Wiktor har stött på ett problem idag och det var för att när han sågade ut formen till osten så bröts trädet.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar