torsdag 23 april 2015

23/4 2015
Idag är det Isak som skriver. Idag har jag ritat ut mina tomat skivor på en skumgummi bit. När jag hade ritat på skumgummit så använde jag en brytblads kniv för att skära ut formen av tomatskivorna. När jag skurit ut formen så använde jag en tygsax för att göra skivorna smalare. Efter jag klippt och skurit ut skivorna så började jag att tova tomaterna med rött ull. Jag tyckte att jag jobbade på bra idag och blev klar med mycket. Idag har David virkat färdigt sin fyllning till canollin. Han använde en virknål som hade storleken 3,5mm, han tyckte att han jobbade på bra och blev klar med mycket. Idag har Hanna virkat luftmaskor som ska bli spagetti. Storleken på virknålen var 1,5 mm . Hanna tyckte att hon jobbat på bra idag och att hon blev klar med mycket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar